Przy dużym zagęszczeniu sieci bezprzewodowych można zaobserwować znaczący spadek parametrów łącza. Wszędzie gdzie to możliwe zalecamy połączenie urządzeń drogą kablową. Dla urządzeń bezprzewodowych zalecamy stosowanie urządzeń działających w standardzie WI-FI 5 ( 802.11ac) i nowszych.
Archiwa: FAQs
Sieć bezprzewodowa ma za mały zasięg, co mogę zrobić?
W przypadku domów i dużych mieszkań zalecamy zastosowanie wzmacniaczy sygnału Wi-Fi. Zalecany przez nas wzmacniacz sygnału możesz otrzymać w ramach dodatkowej opłaty abonamentowej.
Jak mogę podłączyć własny router Wi-FI
Przed podłączeniem własnego routera, skontaktuj się z nami w celu wymiany Twojego modemu na urządzenie działające w trybie bridge.
Chciałbym zmienić ustawienia modemu kablowego
Zarządzanie modemem kablowym przez użytkownika nie jest możliwe. Jeżeli chcesz zarządzać siecią w domu zalecamy wymianę modemu na modem działający w trybie bridge, do którego podłączysz własny router Wi-Fi. Wymiany modemu dokonamy nieodpłatnie.
Gdzie znajdę hasło do Wi-Fi?
Hasło do Wi-FI znajduje się na pierwszej stronie umowy. Zmiana hasła możliwa jest po zalogowaniu do panelu esms.smsnet.pl
Chcę zrezygnować z umowy przed końcem okresu zobowiązania
Abonent może zrezygnować z usług w każdym czasie trwania umowy zachowując miesięczny okres wypowiedzenia. Rozwiązanie umowy przed końcem okresu zobowiązania wiąże się z koniecznością zwrotu rabatu/ulgi udzielonej przy zawarciu umowy w wysokości proporcjonalnej do ilości okresów rozliczeniowych pozostałych do końca zobowiązania. Łączna kwota przyznanych rabatów/ulg w okresie zobowiązania wskazana jest na pierwszej stronie umowy.
Czego potrzebuję do zawarci umowy?
Zawarcie umowy może nastąpić z osobą pełnoletnią dysponującą tytułem prawnym do lokalu (własność, umowa najmu itp.) Do zawarcia umowy niezbędny jest dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość.
Mimo wprowadzenia kodu promocji wartość faktury nie została obniżona
Wprowadzenie kodu promocji obniża cenę abonamentu począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym wprowadzono kod promocji. Jeżeli wprowadziłeś kod promocji i w kolejnym miesiącu cena usługi nie została obniżona skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Gdzie znajdę hasło do portalu klienta esms?
Pierwsze hasło do portalu klienta esms zostało dołączone do Twojej umowy Abonenckiej. Jeżeli nie otrzymałeś hasła wraz z umową skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Nie otrzymałem kodu aktywacyjnego
Kod aktywacyjny wysyłany jest na adres e-mail podany przy zawarciu umowy Abonenckiej. Zwróć uwagę czy wiadomość z kodem nie wpadła do folderu SPAM twojej poczty. Jeżeli nie otrzymałeś kodu aktywacyjnego, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.